Te vagy a parom

Elmentunk delutan Anniert az oviba, mert ma nem jott hozzam a doktorneni, hanem csak holnap delelott spicceli meg az orromat. A Hajni ovoneni azt mondta, hogy de nagyon megnottem, es micsoda eros fiu vagyok, de bizony a szememen meg latszik a betegseg. Titokban kicsit sirtam is, hogy en miert vagyok otthon Apival, a Mamival, meg a Bleroval, amikor Anni is, meg az Eszti is ovis, de aztan a Mami felvett, es ketszer is megkerestuk az Esztit, hogy koszonhessek neki. Nekem a Titi is a baratom, meg az Eszti is.
Aztan a dadusneni mondta, hogy Anni oklendezett a levestol, mert megszagolta, es nem tetszett neki. Mondtuk neki, hogy ez azert van, mert Anni mar reggel eldontotte, hogy nem fog levest enni, pedig almas volt. A Mami direkt azert fozte, mert Anni azt mondta, hogy almasat szeretne vinni, de nem melegen, hanem hidegen.
Delutan mar sokkal jobb volt a kedvem. Birkoztunk egy csomot, meg ordibaltunk, aztan Anni hozta a mondokaskonyvet, es magunktol mondtuk a mondokakat, es Anninak nem jutott eszebe, hogy csip-csip csoka, de nekem meg igen, aztan Anni azt enekelte, hogy te vagy a parom ezen a balon, lalalalalala.
Aztan az esti mese meg olyan volt, hogy Annapetit olvastunk, amiben mindig veszekednek, es azt a Mami is szereti, mert az Annapeti mamaja ketszer is iszik kavet benne, es egyszer olyan merges, hogy piros a feje, de most nem azt a reszt olvastuk, hanem az utanzosat is, es akkor bejott Api, es a lovakkal idegesitette a Mamit, en meg annyit nevettem, hogy a konnyem is majdnem kifolyt, aztan Api lett a lo, es mindenkit az agyahoz vitt a hatan, es ugy kellett megallitani, hogy hoooo, de en persze nem mondtam, mert pont olyan vicces vagyok, mint Api.

Comments

Anonymous said…
A veszekedős Annapetit én is bírom, amikor anya feje piros. Olyan otthonos érzés...
Csiperke (Eszter)
mami zen said…
ugye! a tobbivel nem igazan tudtam azonosulni...

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor