Jatszunk

En holnap megyek oviba, de a Dada meg kohog, ugyhogy itthon marad Apival. Remelem, a baratom ott lesz, mert ha nem, akkor massal jatszom. Mondjuk az a legjobb, amikor a Dada is jon, mert itthon majd biztos nez egy csomo meset, es Api szobajaban lehet, es nem kell feloltoznie, hanem pizsiben maradhat, nekem meg ki kell mennem a hidegbe, beszallnom a hideg autoba, es lehet, hogy a baratom se jon oviba, hanem lehet, hogy csak en leszek teljesen egyedul egesz nap, jaj-jaj.
A Dadaval mostanaban olyan jokat jatszunk, hogy alig nyafkazunk. Peldaul ma is epitett nekunk Api egy iglut, amibe nem mertunk bemenni, mert tele volt pokkal, aztan a pokok kiszabadultak, es felmentek az asztalra es mindenhova, es mondtuk a Maminak, hogy ne egye meg az ebedjet, mert abban is pok van, de o azt mondta, hogy akkor megeszi a pokot is. Aztan en foztem kavet, es kerdeztem a Dadatol, hogy ker-e, de azt mondta, hogy most elobb elviszi lemosatni az autot, es majd utana, aztan merges lettem a kepzeletbeli kutyamra, es kiabaltam, hogy elegem van, teljesen elegem van mindenbol, aztan a Dada megjott az automosobol es ittunk kavet.
En a Kukorica Jancsi felesege leszek felnottkoromban, a Dada meg elveszi felesegul az Iluskat, mert amikor megnovok, akkor az Iluskanak nem marad ferje.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor