Kiralylanyruha

Az ugy volt, hogy elfelejtettem megmondani az angyalnak, hogy kiralylanyruhat szeretnek igazabol legeslegjobban.
Api reggel ebresztett minket azzal, hogy kepzeljetek, megjott az angyal, mi meg felsikoltottunk a Dadaval izgalmunkban es kirohantunk a szobankbol. Aztan a Dada tovabb rikoltozott oromeben, mert versenyautopalyat kapott, en meg kezdtem magam rosszul erezni, mert ugyan megkaptam a feher ugatos, setalos kutyat amit kertem, de a ruha, amire titokban annyira vagytam, nem volt sehol.
Nem sirtam, csak ultem szomoruan, aztan Apinak elmondtam a vegen, hogy igazabol mit is akartam. Kerdeztek a szuleim, hogy miert nem szoltam, amikor levelet irtunk az angyalnak, meg hogy honnan gondoltam, hogy ha nem mondom ki hangosan a kivansagomat, akkor meghallja az, aki teljesiteni tudja. Mondom, hogy hat elfelejtettem, de hogy a Spaarban lattam am kiralylanyruhat. Api ment is kesobb vasarolni, de nem talalt ruhat, csak valami palackot, de addigra nem bantam, mert a Mamival megbeszeltuk, hogy ezentul jobban figyelunk arra, hogy mit szeretnek, es hogy a negyedik szulinapomra biztosan kapok kiralylanyruhat majd, es hogy az angyal meg milyen ugyes volt, hogy pont olyan kutyat hozott nekem, amilyet kertem.
Aztan a Dadaval autoversenyeztem, es a kutyat elneveztem Csengonek, delutan meg a Dada kitalalta, hogy jatsszunk a wiivel, mert mi mar nagy gyerekek vagyunk, es jott az Elvira neni, es o mondta, hogy talalkozott az angyallal, es adott nekunk konyveket.
Masnap ebed utan elmentunk a Tabpapaekhoz, a Blero meg osszehanyta az autot, a Mami nadragjat, cipojet, taskajat es nagyon budi volt, aztan a Tabpapa meg a Mami mergesek voltak egymasra, es a Mami be is csapta a szobaajtot, mint az Annapetiben az Anna meg a Peti, amikor veszekedtek, de aztan jott a Zolcsi es a Timi, majd a Tabpapa, a Zolcsi es Api elmentek a hegybe, aztan a Mami ivott kavet, es mar nem volt merges, a Tabpapaek meg ittak bort, ugyhogy ok se voltak mar mergesek, a Blero meg csak masnap hanyt ujra, amikor a Vavamamaekhoz mentunk.
A Morzsa kutya meg egesz delutan ugatott, mert bejott az udvarba egy nagy fekete masik kutya, es a Tabmamaek allandoan kitettek a szuret, aztan, amikor besotetedett, minket gyerekeket betereltek abba a szobaba, ahol a Blero is volt, es a Tabpapa bejott velunk, es mondta viccbol, hogy a Tabmama most teszi a fa ala az ajandekot am, de mi nem hittuk el a Dadaval, mert tudjuk, hogy a Tabmama az a Tabmama, de azert gyanus volt, mert hogy lehet, hogy a felnottek nem koszontek az angyalnak, hanem azt mondtak, hogy jaj, meg ne gyertek ki, meg hogy Tabpapa, ne beszelj zoldeket, meg hogy hihi, ti is ugyanazt kapjatok tolunk, mint mi toletek, meg hogy na, mostmar johettek, a Morzsa kutya meg ugatott, mert megint bejott a nagy fekete, aztan orultunk a Dadaval nagyon, mert a Dada taviranyitos markolot kapott, en meg konyhat, es kaptunk meg kozosen olyan pincert, aki eldol, aztan vacsoraztunk is, este meg megneztuk a zold embert, es mondtuk Apinak, hogy toltse majd le, mert azt maskor is latni szeretnenk.
Ejjel a Bleroval aludtunk, a Mami meg merges volt ra, mert a Blero nem tudja, hogyan kell tarsasagban viselkedni, es allandoan felebresztette.
Masnap ebed utan elmentunk a Vavamamaekhoz, es itt meg nem volt szabad felmenni az emeletre, pedig ereztuk, hogy ott a karacsonyfa, mert a nappaliban nem talaltuk, raadasul kiderult, hogy mindjart megerkezik a Barbara is, aki az egyetlen unokatestverunk, es akkor olyan izgatottak lettunk, hogy a felnottek nem tudtak visszatartani minket, es felmentunk az emeletre, es akkor lattuk am, hogy tenyleg ott a karacsonyfa, es mar megint megjott az angyal. A Mami a fulembe sugta, hogy emlekezzek arra, amit beszeltunk a kivansagokrol, hogy ne varjak most kiralylanyruhara. Bolintottam, mert tudom, hogy nemsokara itt a szulinapom, es kulonben is hozott nekem az angyal bilis babat, akit Vonatnak neveztem el, a Dada meg satupadot kapott.
Egyebkent nagyon erdekes, hogy a Tabmamaek angyala es a Barbaraek angyala is adott nekunk torolkozot.
Aztan az volt a legjobb, hogy a Barbaraval egyutt vacsoraztunk, es o is virslit evett, de nem olyat, mint mi, hanem masikat, es o szetkaratezta a magaet, en betettem a szamba, mintha csont lenne, a Dada meg rozmarfogat csinalt maganak, es kesobb tancoltunk is a Barbaraval, es a Vavapapa sokat fenykepezett, de Api nem hagyta magat fotozni.
A Vavamama, a Barbara mamaja, a Zsuzsi, meg a Mami sugtak-bugtak egy darabig, aztan masnap reggeli utan mondtak nekem a Vavamamaek, hogy a Barbara kolcsonadta nekem a kiralylanyruhajat, mert o mar kinotte, ugyhogy nagyon orultem, es azota abban vagyok, a Dada meg mondta, hogy o Janos vitez-ruhat szeretne majd szulinapjara.
Delutan meg megneztuk a Kisjezust a jaszolban a Vavamamaekkal, es aztan meglatogattuk a Barbaraekat. A Kisjezus nem fazott, mert mu volt, nem igazi.
Most meg itt vagyunk a Vavamamaeknal, es holnap megyunk haza, mert Api azt mondta, hogy o dolgozik delutan, holnap meg jonnek a Len neniek hozzank, ugyhogy izgulok, hogy a Blero ne hanyjon hazafele, es hogy mi elobb erkezzunk meg, mint a Len neniek.

Comments

bikfic said…
Vugimami, fotókat kér a publikum! :)

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor