Csevegünk

-Hol van Api?- érdeklődtem ma este vacsora közben Mamitól.
-Koncerten- válaszolt.
-Az micsoda? (az micoja?- a szerk.) - érdeklődtem újra, mert Api nem szokott furcsa helyekre járni, legfejjebb a kertbe.
-Egy bácsi magasra felmászik, és onnan énekel a többieknek. A többiek is énekelnek, de ők nem mászhatnak fel a magasba- világosított fel az én anyám, mire Anninak eszébe jutott, hogy ő biztosan nem szeret felmászni, és erre én bizonygattam, hogy felmászni jó, és én is nagyon akartam mászni bárhova és énekelni, de Anni mondta, hogy a múltkor is leestem a fáról, úgyhogy inkább ő énekelt, én meg felvettem videóra.
A Mami szerint mi már nagyon nagy és ügyes gyerekek vagyunk, úgyhogy amikor söpör, akkor segítek neki a szemeteslapáttal. Anni meg lustálkodni szok, és nem segített lemosni sem az autót, mert nem tudom, miért, pedig autót mosni jó. Meg az is jó, hogy a felnőttek napokig mondogatják, hogy milyen nagy és ügyes vagyok.
Nemsokára felmászok, és éneklek az embereknek. Az tuti. (Az tuci!- a szerk.)

Comments

agi said…
És azt a videót nem lehetne ide a publikum elé tárni? :)

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

(Nagycsopis Vugiságok