Popo

Ma furdes utan, amig torolkozott, Anni azt mondta, hogy popo. En is mondtam, meg azt is, hogy cici, meg hogy nuni, de Anni mondta, hogy nem nuni, hanem neeenooo, merthogy azt mondja a mentoauto es a tuzolto es a rendor is, de nekem jobban tetszett ugy, hogy popo, cici, nuni. Apanak is elmondtam az osszeset, de veletlenul nem figyelt, mert a cederomok nem voltak jok, es mindig el kellett mennie a boltba, meg este is.
Anni meg kiuteseket kapott a feherliszttol reggel, mert buktat akartunk sutni, de aztan miutan elkezdte dorzsolni a szemet a lisztesebb kezevel, holyagos is lett, aztan akkor valahova eltunt az osszes bukta. Mikor mar halvanyodtak a holyagok, akkor meg szetesett a szifon a mosogato alatt, es minden vizes lett, es a Mami olyan furcsakat mondott es rohangalt, meg meg a kuszob is feljott a kamraban, aztan bejott ket olyan nagy pok, hogy a lelkunkre kotottek, hogy mindig szolni kell, amikor pokot latunk, mert akkor a felnottek lecsapjak oket, aztan Apa elment szifonert meg olyan romert, es amikor hazaert, akkor azt mondta a Maminak, hogy miert nez ki olyan elgyotorten es csapzottan es kinevette.
Delutan meg nem aludtunk Annival, hanem elmentunk messze setalni es vettunk Apanak szikvizet, es a Geza bacsiek mondtak, hogy jon az eso.
Este meg felmasztam a padra, es amig az Eper bacsi a kerites mogul mondta a Maminak, hogy szalamit fog vacsorazni, addig en ugy leestem, hogy csak nyekkentem, de nem sirtam, mert mar nagyfiu vagyok es hosies is.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor