Kezdődjön a buli, rikkantotta

Anni, amikor begördült az elsö vendég autója az udvarba. Eljött Bence, Bence öccse, Petike, eljött a Bálint, a Márk, és Csenge is.
Bálint hozott durranós-csillámos pisztolyt, úgyhogy Anakin még ma reggel is csillámokat evett, pedig az nem is finom. Amig Anakin falatozott, én ma reggel is végiglocsoltam a nappalit a szappanbuborékfúlyó pisztolyommal, Anni meg azt mondta, hogy ő nem is beteg, hozzá ne jöjjön a doktornéni, pedig ő is lázas, nem csak én.
De inkább mesélek a buliról.
A én tortám Verdás volt, Annié pedig Barbie-s. Volt rajta egy szőke Barbie, meg egy egészen barna, úgyhogy megállapitották a lányok, hogy a barna az a Csenge, a szőke meg Anni, és örültek mindketten, mert Anni tortáját ételallergiások is ehetik, és a Csenge is az még egy kicsit.
Az én tortám meg karamellás lett, és Api is pont ilyet kér a szülinapjára. Még van belőle egy kicsi szelet, amit majd a doktornéni után meg fogok enni. Remélem, nem kapunk szurit. Utálom a szurikat és a hűtőfürdőket is. Ma reggel meg 40.4 fokos lázam lett, és ezért sokáig áztam a kádban, de még az a szerencse, hogy vasárnap, amikor itt voltak a barátaim, még nem volt semmi bajom, és vidáman játszhattam velük azt, hogy jön a múmia, és hogy karateharcosok vagyunk, meg bújócskáztunk is, és annyit nevettem, hogy majdnem mindig bepisiltem.
A Mami szerint hétvégére kutyabajom se lesz, és elmegyünk a vonatos múzeumba. Anni a cápákat is szeretné megnézni, de csak egy kicsit, mert fél attól, hogy a cápák kijönnek hozzánk, és megesznek minket. Szerencsére a vonatok nem esznek embert.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor