Emily megvan


Az ovi jó, de nem járunk, mert megbetegedtünk. A doktor néni el is jött hozzánk hétfőn, és mondta, hogy nem baj, majd megerősödünk, és hogy milyen aranyosak vagyunk. Anni is ugyanígy gondolja, és én is. A Titinek ma szülinapja van, mi meg a Vavamamáéknál vagyunk, Api viszont otthon. Nekem hiányzik Api, és én ügyesen be is veszem a cseppes kockacukrot, de Anni utálja a cseppeket, és különben is nagyon mérges zsák.
Délután meg kint voltunk az udvaron, és jött a János bácsi fia, a Barni, és puszit adtunk neki, aztán jött a János bácsi, meg a felesége, és mindenki puszit kért. Én persze adtam, mert csak a szüleimtől vonom meg a kedvességet, amikor nem viselkednek jól. Anni viszont elszaladt, mert neki meg ne mondja meg senki, hogy mikor csókolgasson embereket.
Api meg megtalálta az Emilyt szombaton a garázsban. Anni sírt örömében, és olyan boldog volt, hogy azt mondta, hogy neki nem is kell új Emily, hanem inkább vegyenek nekem egyet, mert nekem nincsen még egy sem.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor