Anni mostanaban korhazba jar, mert elesett, de mar jol van, csak egy kicsit biceg, es a biztonsag kedveert gyakran kell megmutatnia a labat a doktorneninek.
Ma megharapta az arcomat, mert idegesitettem. Egesz delelott latszott a fogainak a nyoma, de aztan megolelt es meg is puszilt, mert sajnalta.
En a magam reszerol szerelmes vagyok a szomszed nenibe. Ma azt talaltam mondani a maminak, hogy az Ildi neni kisbabaja szeretnek lenni, aztan a vallara hajtottam a fejem, es elegedetten szuszogtam.
Annival mostanaban azt jatszuk, hogy kutyak vagyunk, es mindent megszagolunk. Focizni is szoktam a szomszed fiuval, de a cselezest nem szeretem, mert mindig megsertodok, amikor elveszi tolem a labdat.
Holnap jon a kukasauto.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor