Macska

Apa ma megengedte, hogy belenezzunk a tavcsobe, de Anni nem akart. En nem sokat lattam, mert mindig azt a szememet csuktam le, amelyikkel kukkantottam a kis lyukba, de nem baj, mert igy is olyan izgatott lettem, hogy megkergettem a szomszed macskajat. Kesobb Anni segitett neki enni, mert tudjuk, hogy tole kapunk majd kiscicat, es ezert szeretjuk. Mikozben a macska enni probalt, Anni kedvesen belenyomta a fejet a talkaba, es foldet is tett a hatara. A macska szeliden turt, Mama meg vezenyszavakat ordibalt a teraszrol, hogy ne piszkald, hagyd beken, meg ilyenek. Neha ugy erzem, mintha kikepzotaborban lennenk, mert annyit parancsolgat.
Nemsokara oda is sietett Annihoz, mert Anni amilyen kicsi, olyan nagy szeretet jon ki belole, es ez jo dolog, de a macska sokkal kisebb nala, es Anni nincs hozzaszokva, hogy nala kisebb legyen az, akit szeret. En mar vissza tudom fogni a szeretos eromet. A multkor is leszalltam Anni fejerol meg mielott a masik terdemmel is raterdeltem volna. Mama mondta, hogy ne verekedjunk, de en csak meg akartam koszonni Anninak, hogy odaadta a cumisuvegemet, ami tele volt gyumolcslevel.
A macska egy ido utan hazament, de szerintem holnap megint atjon.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor