Ferfinep

Ma delelott meg elmentunk Apival a konyvesboltba, es en valaszthattam ketto konyvet, es igy lett egy uj Annapetink, meg egy dinoszauruszos, ami egy kicsit kozos, de igazabol az enyem. Anni nem tudott valasztani, mert allergiavizsgalaton volt, ami a Mami szerint "hat ez teljesen ertelmetlen volt", Api szerint meg "jo, jo, majd megbeszeljuk". Azt aztan nem tudom, hogy megbeszeltek-e, de az biztos, hogy Anni nem orult, mert megint megszurtak, es pottyoket is raktak ra, es mondta, hogy viszketett.
Delutan meg Api azt mondta, hogy amikor o nem tud velunk jonni a szerszamos boltba, akkor en vagyok a ferfi a csaladban, es hogy en ellenorizzem le, hogy a Mami milyen csovet es izzot vesz. Mondtuk is a biztonsagi or neninek, hogy azert visszuk be a rossz csovet, mert en vagyok a csofelelos, meg az izzofelelos is. Aztan a boltosneninek is megmondtuk, es akkor osszehasonlitottam a ket csovet, es az egyik hosszabb volt, de eszembe jutott, hogy Api azt mondta, hogy a hosszabb nem baj, csak a csavaros resze legyen pontolyan.
Aztan Apival megszereltuk a mosdot a veceben, es en is csavaroztam.
Este meg, mielott a Mami berakta az uj izzot a katicas lampaba, elvettem a kezebol a dobozt, mert Api szerint ez ferfimunka, es a Mami, meg Anni nem biztos, hogy annyira tudnak koncentralni az izzokra, mint mi. Tehat en nyitottam ki, kivettem ovatosan az izzot, alaposan atneztem, aztan odaadtam az anyamnak, aki egy csomo ideig probalta bedugni a konnektorba a dugot. Apival egymasra neztunk, de aztan nem szoltunk, mert mi kedves ferfiak vagyunk.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor