Apista

Jaj, hat most jut eszembe, hogy en apista vagyok, a Dada meg mamista. A Dada azt is mondta, hogy nem akar oviba menni, en viszont igen, mert en bator vagyok es Api kiraly lanya.
Elmentunk ma a postara, ahol a postas neni nem merte atvenni a Mami csomagjat, mert azt mondta, hogy ilyet o meg nem toltott ki. A Mami nem lett merges, mert kozben azon vacilalt, hogy hogyan fog kiallni a parkolobol, ugyhogy Api holnap elmegy a nagypostara, ahol tapasztaltabbak, es megcsak vacilalni se fog.
Delutan ketszer is parkoltunk. Szerencsere masodjara jol esett is az eso, ugyhogy Epi neni es az occse megaztak, amig megvartak minket, de nemi vacilalas utan aztan egyutt vettunk fenyofat, amit nem taperolhattunk a Dadaval, mert egyreszt az Epi neni batyja gyorsan betette az o nagy autojukba, masreszt meg ugye szakadt az eso.
Este aztan nem hagytuk a Mamit telefonalni a Renata nenivel, utana meg levagtak a hajunkat. En eloszor csak Apinak engedtem, de aztan kiderult, hogy ez igy nem fog menni, mert raztam a fejem, es Api csak merev emberek hajat tudja vagni. A Dada nehezebb eset lett mint en, mert o meg dobalta is magat, es verekedett a Mikulassal, amit Api dugdosott az orra ala, hogy a Dada ne foglalkozzon a nyirogeppel. Szerintem elegge csinosak lettunk. Jo is, mert penteken megyunk allergias doktorhoz. En ezt meg nem tudom, csak sejtem a halvany utalasokbol, merthogy a Mami celozgatott Apinak arrol, hogy a korhaz parkoloja olyan szuk, meg minden. Api egyelore hajthatatlan, de szerintem jobb lenne, ha o jonne velem az allergias doktorhoz, a Dada meg itthon maradna a Mamival, mert en most apista vagyok, a Dada meg mamista.

Comments

Popular posts from this blog

Zsemleharc és pulcsiproblémák

Vidam delelott

Cukor